Обучение маркетинг на съдържанието

Обучение маркетинг на съдържанието

Казвате, че  следващия етап в порграмата ви за CEO обслужване е:

"Подобряване на позициите чрез таргетирано съдържание.... ."

Интерес за нас представлява: По каква методика екипът ви ще определи таргет групата към която да бъде насочена маркетинговата стратегия?

Принципа на работа се състои определяне на ключовите думи и създаване на съдържание, което да се стреми за класиране на тези ключови думи. 

Вие ще се нуичите да: 
  • Определяте ключовите думи и създаване на съдържание, което да се стреми за класиране на тези ключови думи. 
  • Да изготвяте точен списък на търсените от потребителите ключови думи. 
  • Да подготвяте се примерни заглавия за статии. 
  • Подобрявате представянето на сайта, визия - ползваемост, послания. Подобряват се изображенията на сайта постепенно. 
  • Създавате текстово и видео съдържание, което да бъде магнит за потребителите. Създава се съдържание за търсачките чрез модула Блог. 
  • Анализирате постигнатите резултати и класиране към момента. 
  • Осигурявате се линкове от сайтове с подобна тематика или каталози.
  • Правим ви серия от обучения на администраторите на онлайн магазина. За да се постигнат по-бързи резултати се използват неговите експертни знания в сферата, в която оперира неговия бизнес.
  • Обучението е комплексно и за постигане на видими резултати при класирането е необходимо да запишете двоен брой часове. 
  • Колкото повече информация има един сайт, толкова повече са неговите посещения и по-добро е неговото класиране. За да не се трупат само посещения, а да няма продажби се строго таргетира съдържанието, което се създава да привлича само потенциални клиенти. 

 

Коментари


Невалидно

Невалиден