Казвате, че следващия етап в порграмата ви за CEO обслужване е:
"Подобряване на позициите чрез таргетирано съдържание.... ."
Интерес за нас представлява: По каква методика екипът ви ще определи таргет групата към която да бъде насочена маркетинговата стратегия?
Принципа на работа се състои определяне на ключовите думи и създаване на съдържание, което да се стреми за класиране на тези ключови думи.
Вие ще се нуичите да:
- Определяте ключовите думи и създаване на съдържание, което да се стреми за класиране на тези ключови думи.
- Да изготвяте точен списък на търсените от потребителите ключови думи.
- Да подготвяте се примерни заглавия за статии.
- Подобрявате представянето на сайта, визия - ползваемост, послания. Подобряват се изображенията на сайта постепенно.
- Създавате текстово и видео съдържание, което да бъде магнит за потребителите. Създава се съдържание за търсачките чрез модула Блог.
- Анализирате постигнатите резултати и класиране към момента.
- Осигурявате се линкове от сайтове с подобна тематика или каталози.
- Правим ви серия от обучения на администраторите на онлайн магазина. За да се постигнат по-бързи резултати се използват неговите експертни знания в сферата, в която оперира неговия бизнес.
- Обучението е комплексно и за постигане на видими резултати при класирането е необходимо да запишете двоен брой часове.
- Колкото повече информация има един сайт, толкова повече са неговите посещения и по-добро е неговото класиране. За да не се трупат само посещения, а да няма продажби се строго таргетира съдържанието, което се създава да привлича само потенциални клиенти.
Коментари